Perfect!
Linda
-
meer dan 2 jaar geleden
Heerlijke huiselijke sfeer in de prachtige salon! En wat een vakvrouw! Super!
Joyca
-
meer dan 2 jaar geleden
Resultaat is top! Gezelligheid en Entourage super, voor herhaling vatbaar. Thanks Monique!
Mira
-
meer dan 2 jaar geleden
Fantastisch geknipt met het gewenste eindresultaat!
Mark
-
meer dan 2 jaar geleden
Goed geknipt, goeie prijs en een leuke meid!
Sem
-
meer dan 2 jaar geleden
Tara
-
meer dan 2 jaar geleden
Super goed!
Steffano
-
meer dan 2 jaar geleden
Super geholpen en een prachtige salon!
Kelvin
-
meer dan 2 jaar geleden
Goed geknipt 👍🏻
Henri
-
meer dan 2 jaar geleden
Gefeliciteerd met de opening van deze prettige en mooi ingerichte kapperssalon. Monique heeft goede kniptechnieken en is gezellig in de omgang
Gertruda
-
meer dan 2 jaar geleden