5.0
gebaseerd op 392 reviews

Perfect!

Linda - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke huiselijke sfeer in de prachtige salon! En wat een vakvrouw! Super!

Joyca - meer dan 2 jaar geleden

Resultaat is top! Gezelligheid en Entourage super, voor herhaling vatbaar. Thanks Monique!

Mira - meer dan 2 jaar geleden

Fantastisch geknipt met het gewenste eindresultaat!

Mark - meer dan 2 jaar geleden

Goed geknipt, goeie prijs en een leuke meid!

Sem - meer dan 2 jaar geleden
Tara - meer dan 2 jaar geleden

Super goed!

Steffano - meer dan 2 jaar geleden

Super geholpen en een prachtige salon!

Kelvin - meer dan 2 jaar geleden

Goed geknipt 👍🏻

Henri - meer dan 2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de opening van deze prettige en mooi ingerichte kapperssalon. Monique heeft goede kniptechnieken en is gezellig in de omgang

Gertruda - meer dan 2 jaar geleden